Fullt upp..

.. kan man lätt säga att det har varit på sistone! Förra lördagen anordnade jag och mina syskon en överraskningsfest för mamma som i onsdags fyllde 60 år!! Det är lätt det bästa initiativet vi gjort på sistone, oj så glad hon blev :) Och inget hade hon anat heller!



Mamma för ett antal år sen ;)

Annars så består livet just nu av plugg och träning.. sista månaden har sett ut ungefär såhär.. av vad jag kommer ihåg iallafall..

Vecka 1: Två S.P.Y.C pass (=styrka-pilates-core-yoga) + ett stenhårt ridpass
Vecka 2: Två S.P.Y.C pass + ett bodypump pass
Vecka 3: Ett S.P.Y.C pass + ett bodypump pass + vattengympa + en springtur
Vecka 4: Simning + ett bodypump pass + tre springturer

Jag bara älskar när det börjar tina på våren!

Igår var jag med kära vänner och käkade på Allstar och såg sm-final, Skellefteå vann så stämningen var på topp!
Och ikväll vankas mingosjobb innehållande ätande av tacos och marängswiss, mums!

Have fun! / Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0