Long time no seen...

Ska ta och sno lite bilder av Emelie tror jag så ni får se vad helgen bjöd på! Har varit sämst på att skriva, syrran ska vi inte ens prata om.. haha.. man kunde ju tro att hon har gått under jorden, men ryktet säger att det finns andra anledningar... dessa får hon själv avslöja.. moahaaha, känn pressen sis ;)

Har ägnat eftermiddagen åt att beklaga mig för alla jag känner, har nämligen gått och blivit sjuk, halsen gör ont och huvudet spränger! Men jag tror inte den törs bli så mkt värre med tanke på hur många svordomar den fått ta emot.. förkylningen alltså...

Känns att det är vår i luften nu! Igårkväll regnade det sånt där härligt sommarregn... lixom varmt nästan! Sitter å surfar runt på alla klädsajter som finns typ och drömmer mig bort bland vårkläder.. är så shoppingsugen så att man kunde dö för mindre! Det var riktigt skönt att i helgen ta på sig sina röda converse med rött nagellack å röda läppar..

fall ni har trist nångång, kika in på denna roliga affär.. en av favvoställerna i london - "cath kidston"
www.cathkidston.co.uk
där köpte jag en väska för 1 ½ år sen som påminner lite om de här.. dock verkar inte edn exakta modellen finnas kvar..



Ikväll ska jag se en unge i minuten å kanske gråta en skvätt!

Lev väl! /Anniebannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0