Pulsen bankar..

Känner mig helt nipprig i kroppen, försöker läsa lite till, inser att jag bara tittar på orden, inget stannar kvar, är stressad i kroppen, känns typ som innan man ska sätta sig på planet för en utlandsresa.. borde kanske vara en mer negativ stress som jag känner idag, men jag vet inte.. tror helt enkelt att jag har pluggat klart.. ska tvärtitta på anteckningarna på huvudkudden tror jag..
Hade jättekonstiga drömmar inatt, tror inte jag klarade tentan i drömmen, lite oroväckande, men jag HAR pluggat, men det känns aldrig tillräckligt.. jaa, jag vet inte, blir då inte klok just nu, ett som är säkert!

Har ett i-lands problem oxå, ska klippa mig på tisdag och har ingen aning om hur!!! Snälla är det nån som har något förslag så gör er hörd! PLZ!
Hittade lite snygga frisyrer, men alla är på blondiner så kan inte riktigt sätta in ansikte å hårfärg på dom där snyggingarna.. vad tror ni?



Ska ta på mig min chockrosa tröja och springa ikväll det är ett som är säkert!


/A







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0