SEMESTER!

Sämst uppdatering från sommaren.. NU har jag iallfall äntligen semester, och om 8 dagar sitter jag med flera på planet till Kreta! Har hunnit med en massa sen sist, men jag väljer att lägga in bilder från sommarens STORA event, vi ser verkligen fram emot tvådagars nästa sommar!




Bechvolley under dagen, stämningen och vädret var på topp! Här spelar kära vänner!


Syns kanske inte riktigt här, men det var ca 200 åskådare på beachen!


Solen började att gå ner vid tio, många grillade och njöt av stämningen!

Som ni redan märkt så var temat "white sensation"


Fina palmer hade byggts upp för att få den rätta stämningen!


Det dansades Kudoro, vi blev betydligt fler än såhär som alla dansade till våran brilljanta dans!


Vi byggde pyramid.. snart så är alla uppe ;)


Sådärja!



Fina bilder togs!

 

Alla var råååtaggade, även jag!

Det mörknade ett tag och dansgolvet blev så smånigom proppat!

 

Solen gick upp, och vid fem släcktes musiken ner.

Tack för en superkväll!

(har lånat lite bilder som har legat online, hoppas ingen tar illa upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0