YO!

Det är som lustigt när man känner besvikelsen över att det eventuellt ser ut att ska regna någon dag i början på Kretaveckan, haha, åsså ser man att det står 0,3mm.. ganska skrattretande :) Idag har jag och mamma iallafall inhandlat nya bikins, tjohoo.. shoppade lite annat smått å gott och ikväll har jag varit på personal möte på Mingos..
Kommer att fortsätta jobba mina helgtimmar fast jag flyttar till stan, känns riktigt kul faktiskt!

Blev bjuden till Angelica å Johannes på film igår.. lustig film det där, kommer dock inte ihåg namnet, det var med johnny depp iaf! Hade tänkt åka hem vid halv tolv, men klockan var halv tre innan jag var hemma! Hon har nämligen oxå semester :) Samtalsämnena tar aldrig slut..

Klurar nu på om jag kanske ska bege mig ut på en sroingtur i mörkret ändå, kanske att min lysrosa springartröja äntligen får göra sin rätt, har ju inte direkt varit nödvändigt med reflexer hittills ;)

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0