Glassarfredag!

Har tredagars helg och det känns såååå himla skönt!

Har haft en alldelens förträfflig vecka på kirurgen 2 så nu ska jag bara njuta av ledigheten! Jobbar ikväll på Mingos iofs, om man nu kan kalla det att jobba!! ;)
Har varit ner på stan en sväng å gjort lite småinköp, en prickig klänning för morgondagen och en jättemysig kofta!

Helgen blir att tillbringa i LeafRegret med goda vänner, imorrn ska det minsann buggas!

Skickar ett tips på en foundation som är helt klart värd sina pengar, den var nedsatt när jag köpte den men tror att priset i vanliga fall ligger runt 120kr..
I vanliga fall brukar jag alltid köra på Make Up Store, dom är superbra men man får lägga på en hunka i priset så jag tyckte det var värt att prova nåt nytt!

Julia är i fjälls och jag är bara lagomt avis, men jag hoppas att du har KUL! Funderar på att ringa å vecka dig varje morgon bara för att jag tycker så mycket om dig, moahaha.. lite för att jävlas kanske!

Trevlig helg! /Annnnnnie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0