Lovely!

Tackar Lisa som är i Brännfors för sängplatsen, hängde hos Ida igår med en massa snarr så den kalla promenaden hit var mer än välbehövlig för hälsan!

Hade bestämt att jag skulle sova läääänge, vaknade kl nio helt utvilad, ganska besviken att jag inte passade på att sova mer när jag hade chansen.. hade jag sovit till halv tolv hade  jag säkert känt mig besviken att jag inte tog vara på dagen, så lustig man kan vara!
Ikväll blir det häng med denna brud..


Jag bara älskar att bilden blev GIGANTISK, hahahahaha, gillart!

För övrigt måste jag påpeka att praktiken har gått jättefort och jag tycker det har funkat riktigt bra!

Näe nu har jag tillbringat 1 ½ h i lisas säng å läst norran så man kanske skulle stiga upp :)
Måste passa på att hälsa Lisa LYCKA TILL med nya jobbet i Arjeplog som börjar på måndag, go for it!

Trevlig helg! / Fru Fagerman

ps. -30 igår morse,. inte ok! sommar, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0