Tittut

Heeey!
Nu är jag åter, sjukt seg på att skriva men så kan de gå. Jag håller äntligen på att ta mitt körkort så de är de jag gör om dagarna, kör bil, har körlektioner och pluggar teori. Allt har gått sjukt fort känns det som och nu är halkbanan bokat till den 8/3. PIRR!!
Hur som haver så hade jag lätt den bästa helgen i fjällen, så GRYMT roligt! Sjukt härligt gäng jag var där med. Kan sitta i timmar och prata internskämt som folk sagt, men hur kul är de för folk som inte var med!
Känns som att den är helgen kan bli rätt så bra den med, sköna Anna Sjökvist är hemma på besök från England så nu är hela tjejgänget hemma. Sjukt länge sedan vi var allihopa så de kan bli rätt livat om jag känner mina tjejer rätt!
Hoppas alla får en härlig helg!
Puss/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0