Ibland..

..känner jag mig bäst i hela världen, ungefär som nu :)

Har just avnjutit en underbart god middag, som JAG (givetvis) lagat, den bestod av färsbiffar med rålök och fetaost, mums! Sen fick jag tillbaka min tenta idag, som jag KLARAT! Ni förstår kanske varför jag är på sånt underbart humör!!

Helgen gick tok för snabbt som vanligt.. den bestod denna gång utav klassfest i fredags, vi hade skitnajs å det var kul att se alla klasskompisar på så underbart trevligt humör! I lördags gick jag och min kära vän Ida och såg denna film på bio, mycket mysigt!






Efteråt kikade vi en sväng på Allstar och såg slutet på hockeyn! Mkt Trevligt initiativ av dig Ida! Söndagen bestod av dop och sen var jag förbi hos Kokko-Persson och klippte lite på söta Eddies hår som snabbt blev en storkille, helt perfekt blev det ju inte eftersom han var ganska nyfiken på vad jag riktigt sysslade med.. kvällen igår avslutades med jobb på gården me kidsen och Solsidan, i love!

Nu ska jag softa i soffan å bara njuta, hopps ni oxå gör det!
Puss å Kram / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0