Leker bra, leker bättre, leker bäst!

Jag fick äran att inleda, så ett Välkommen känns som det rätta ordvalet!

Jag å syster fick upp ett tokryck, och detta är resultatet! Syrran var så god å snäll och tog tag i skapandet eftersom jag sitter å pluggar som en galning, eller (?), jo, jag inbillar mig iallafall det!

Jag som sitter vid tangenterna för stunden är den där rödhåriga, äldre varianten av oss två, vi har funderat lite på våra synliga likheter eftersom jag tror att vi båda är lik vår gemensamma far, men ack, de är inte många... men vi har hiitat EN - VI har nån slags böj på näsan båda två.. så då antar jag att man kan fastställa att vi faktiskt är systrar trots allt!!

Dyker ner i boken igen!

So Long!
Anna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0