Stadsfesten!

 

Lellas underbara efterrätt, lika god som den såg ut ;)


Angelica är saknad på bilden!

Helgen (onsd-lördag) tillbringades på stadsfesten, tack för allt du levererade Skellefteå! Hann både med personalfest, utgång direkt efter jobbet, kväll med bästa tjejerna, efterfester, lugn lördag, möten med människor som är saknade och massor, massor med god mat! Och oj så mycket trevligheter å oväntade impulser!

Hann dock inte med mycket sömn förrän inatt då jag sov i 13,5 h!!! Hade en del att ta igen må jag säga!!!

Livet går som på räls och jag KLARADE TENTAN!! Den bästa av de bästaste känslor! Imorrn ska jag och städa i Bissjön så att vi kan visa huset, så roligt att några hört av sig och vill se på vårt älskade underbara hus som jag gärna hade behållt om jag haft möjlighet,, men det känns ändå rätt ok!

Är pigg som en mört, och lär inte somna än på en stund..
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0