Tillbaka till livet

Städar och tvättar för fullt, kan inte vara hälsosamt att leva i denna lägenhet som det såg ut tills idag.. och än är jag inte klar! Är nästan aldrig hemma, har inte ens packat upp ordentligt sen festivalen, jag jobbar, ränner runt å jobbar igen.. ganska skönt på sitt sätt att det var mulet idag så jag får lite gjort.. Är fortfarande trött efter helgens trevligheter och helvetespasset på 12,5 h igår.. sovde säkert 12 h inatt, men det var nog behövligt!

Har inte så mycket förnuftigt att berätta sen sista tiden så jag låter bli :) Till helgen är det trästocks, brukar vara riktigt mysigt så jag hoppas även på detta år! Kan bli en onsdagskväll i stan igen, hade råtrevligt sist så får se om man orkar åka upp!

Funderar på en skogstur med Pamina ikväll, kanske vågar mig runt ut mot stugorna ikväll om hon inte får fnatt på vägen dit ;) Om någon hittar en vit häst utan ryttare ikväll, så leta tills ni hittar mig är ni snäll! Haha, näe riktigt så illa är det väl inte..
Är inte världspepp på någonting just nu, men orken kommer nog tillbaka..
.....oj, blev inte mycket värt konstaterat idag, lovar att skriva nåt vettigt och lägga ut en bild nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0