Håll huvudet kallt!

Har verkligen inte tid att stressa upp mig inför denna vecka, inget löser sig utav det!! Men ack att det kommer att kännas hektiskt... Börjar jobba imorrn, och på jobbet är det tydligen fullt upp, jag kommer att kliva in utan inskolning, något som jag har försökt att vägra i flera veckor nu, varför ska jag acceptera det bara för att jag klarar det? Det är faktiskt 10 månader sen jag jobbade på "min" avdelning.. sen dess har de byggt om, ändrat om till mer korttidsplatser, och jag känner inte ens 1/4 av alla vårdtagarna, tur jag har lätt för namn och kan rumsnr etc sen förut.. Men jag jobbar med bra människor denna sommar, något som jag verkligen ser fram emot! :)
Kommer samtidigt att försöka hinna plugga allt vad som bara går i veckan, då jag har en resttenta nästa helg.. 6 dagar till sen är allt över, försöker intala mig det varje dag, JAG KLARAR DET HÄR! För sen är det SOMMAR PÅ RIKTIGT, med allt vad det innebär, yes, yes, yes!!
Helgerna är fullspäckade framöver, minst sagt, men det passar mig efter en helg med plugg, motion, sol, städning å tvättning, plus att A hälsade på igår å vi pratade å pratade tills solen gick upp, är det nånsin mörkt nu? Jag tror inte det iallafall..?
Helgerna framöver innehåller..
Födelsedags/examensfest/fira att tentan är gjord
Bröllop i Sthlm
Midsommar
Stadsfesten
Fyradagars ledig helg

Sen har mitten på juli gått.. shit, nu är det VERKLIGEN sommar!
Längtar tills Ida å co kommer hem från turkland, kan verkligen tänka mig att dom har det underbart skönt!

Skickar med en bild på mig å Ida å lite annat skelletfolk vi hittade på hotellet från turkiet förra året :) Lägg märkte till att Ida är mycket brunare än oss andra ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0