Inte min kväll!




Inget ville va på min sida ikväll.. slutade trött efter jobbet, där allt flöt på fantastiskt bra faktiskt! Sen insåg jag att jag var tvungen att hämta några grejer i Bissjön.. sen när jag kommer hem igen så inser jag att jag tagit husnycklarna med mig!! Men tur R är snäll å sa att det gick att lösa.. måste dock försöka få dom dit när jag är och jobbar imorrn..
Sen när klockan är minst 22, hade jag massor kvar att packa, nåde dig gud om jag glömt nåt!!!!!!!!!!!
Sen fick min mobil för sig att ge upp, inte så passande eftersom vi åker söderut imorrn! Den brukar funka efter ett tag utan batteri, men vette faen denna gång! Insåg att jag börjar sju imorrn utan väckarklocka, TACK Madde för att du hade en att låna ut til mig! ååh, är trött å på pissigt humör, måtte resten av helgen flyta på!
overandout

Kommentarer
Postat av: Linn

Hihi, vad söt bild på dig Anna! :)

2011-07-18 @ 16:15:05
URL: http://linnhallgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0