Uppehåll

Har inte haft tid, ork eller lust att skriva, inget jag ber om ursäkt över, nån sån bloggnörd är jag inte ;) Men livet har sina berg och dahl banor helt enkelt så ett litet uppehåll har varit helt på sin plats..

Åkte på bröllop förra helgen, där kvällen och natten tillbringades på Södertuna slott.. väldigt fancy må jag säga! Hade jättekul, och snacka om tur med vädret, det regnade både dagen före och dagen efter, men under hela lördagen var det uppehåll! Dock blev hemfärden mindre kul, fick vid utcheckningen veta att pappa blivit sjuk, han är på bättringsvägen och det är det viktigaste! Förra veckan tillbringades till stor del i Umeå, där jag även hann träffa en god vän och alla syskon! Guld värt!

Midsommar tillbringades i hökmark hos pehr, blev lite av en tradition eftersom vi var där förra året.. hade lagomt trevligt, saknade dock en del kära vänner där..men det var uppehåll nästan hela kvällen  :) lyckades dock trampa snett med foten å måste hitta nån som törs knäcka till den för nåt skumt är på gång och jag är springsugen!

Är ledig från jobbet imorrn, vilket jag verkligen ska njuta av, för det är uppehåll av regnet med ;) Ska även hinna med att borra i en tand :P Mindre kul...
Helt sjukt är att jag tror inte jag har en enda bild på mig, trots att jag varit så uppklädd å fin senaste veckan!! Hoppas det dyker upp några framöver! GE MIG!
I veckan är det dags för stadsfesten! Är grymt peppad å jag tror det kommer att bli riktigt lyckat detta år, MYS!
xxxxxxxxxxx/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0