Hur ska jag ha det..



Det är väl inte direkt någon nyhet att jag brukar ha svårt att bestämma mig!
Så nu är frågan, ska håret vara långt eller kort??
Och tro inte att jag tror att jag kommer att se ut som 16 igen ifall jag sparar ut det som på bilden ;)











När jag inte filosoferar på dessa i-landsproblem så sitter jag och skriver skolarbete om dagarna, är helt övertygad om att det kommer att bli klart imorrn, har minsann inte tänkt sitta i helgen, då ska jag vara ledig!

Provade mig för övrigt en springtur ikväll, superhärligt!

Sov gott! / Annie

Kommentarer
Postat av: Ange

Tycker du passar bäst i kort hår, ser ut som en primadonna ;)

2011-03-10 @ 23:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0