Jobb!

 

Så här pigg såg jag ut vid ca 04:30 imorse ;) Hade faktiskt riktigt trevligt på jobbet även om det inte syns här! Nog för att jag just här var lite sliten om jag ska vara ärlig.. men det gick riktigt bra att hålla sig vaken hela natten!

 

Är dock ett vrak nu! Hoppade i duschen, och vad glömmer jag inte, jo ATT SKÖLJA UT MITT BALSAM! Så det slutade men att jag fick gå till OK för att köpa snarr med BALSAM I HÅRET!!!

Väntar nu på att Ida kommer hem från jobbet.. ska ta å skölja ur håret så länge ;)

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Ella

Världens mysigaste kväll! :)

2011-05-21 @ 21:36:58
URL: http://helikkopter.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag håller med syrran, världens mysigaste kväll med världens mysigaste mingosledare! :)

2011-05-21 @ 21:41:32
URL: http://linnhallgrens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att ni hade roligt, och att vi har äran att umgås med så fina ungdomar!

2011-05-21 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0