Bättre söndag än på länge.

Har haft en riktigt härlig söndag, även om jag är trött som få! Man skulle nästan kunna tro att jag är bakis så trött är jag! Blev väckt av Emelies sköna röst, ack så blev det lite tidigare än jag tänkt men det var nog lika bra! Sen myste jag i morgonrocken tills jag tog med mig Sofie på en prom, alltid lika trevligt med trevligt sällskap! Fick se hur Idaho jobbade på vägen å blev bjuden på lite blåbärspaj, mums!

Har käkat med Petra på Kungsgrillen, asgod mat där, men eftersom att smaksinnet suger åt jag inte ens upp! Gick på hemmakväll å mötte upp Ida för att hyra filmen nedan, en VÄLDIGT spec film! Tyckte riktigt bra om den, dom hade lyckats blanda komik å tragik på ett minst sagt finurligt sätt!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen, so long my friends!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0