blabla blabla balablabla armen..

Eftersom jag somnade när jag kom hem till soffan, kan man väl nästan låtsas om att jag bara råka äta frukost två gånger idag :P Det är väl ok?! Kanske inte världens bästa middag, näe jag erkänner.. gröt plus 4(!) mackor med ost och marmelad(!) Jaja, får bli bättre en annan dag.. var så himla trött bara! Dagarna rinner iväg, imorrn är halva praktiken gjord för mig, och jag är nöjd hittills! (gav en i.m. injektion igår, den nålen är lång, längre, längst..)

Innan jag vaknade till liv igen i soffan så ligger jag i nåt mellanläge och känner mig tyngdlös, så känns det alltid för mig.. är det så för er andra oxå, man drömmer fast man nästan är vaken, men man bara snubblar runt och kan inte stå i drömmen, försöker gripa tag i saker och, ja men ni vet som i rymden, jag gillar det INTE, tycker att det känns snarast obehagligt!

Igår tog jag och Lella en dejt på Ica Maxi, det var riktigt trevligt faktiskt :) Vi shoppade runt lite, pratade skit å köpte korv till middag :) Mer av sånt tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0