Bra flyt där Fagerman.

Funderade länge om jag skulle avboka eller gå på core kl 17, tjurig som jag är så drog jag mig ur soffan efter en riktigt hektisk dag.. men vars fan var träningskortet, har ju inte tränat på typ en månad pga av förkylningen, menmen tänkte jag, provar att gå dit ändå, blev stressigt och kom inte tio min i som man ska, utan snarare sex min i.. ungefär som jag, tidsoptimisten brukar göra ;)
Och gissa att det då hunnit bli fullbokat, vilket jäkla oflyt, så ack, jag gick hem igen! Blev så irriterad att jag tog fram glassen från helgen istället.. så nu ska jag boka in SPYC imorrn, som är tusen gånger jobbigare, bara för att kompensera!!!!! DÅ VET NI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0