Helg!

Aahhw, råkade visst sova en stund! Jag som ska gå och lägga mig tidigt ikväll för att kliva upp och jobba imorrn, typiskt! Har kvar en dag att jobba åt Anita sen hon var så snäll och jobbade åt mig i somras, men det känns helt ok... problemet är bara att jag har lyckats vända på dygnet en aningens ;)

Sen imorrnkväll kommer några tjejer ur klassen hit så det blir ju rånice.. på söndag bär det av till Lövis igen för att jobba på Mingos, men det kan ju inte bli annat än rånice det med!

 

(Avslutning med Mingos i våras, jag och Emma jobbar hårt)

 

Jag och Petra hann med en fika på Waynes idag oxå, mysigt värre, sen sprang jag och köpte ett par nya svarta brallor.. inget speciellt, men dom är riktigt höga som jag vill ha dom, in med fläsket!!! ;) Köpte ett par nya träningsbyxor i veckan oxå, råsköna och prisvärda från stadium, 249kr!

Har varit ganska flitig senaste två veckorna tycker jag!

Förra veckan:

Må: Bodypump

Ons: Löpning

Tors: Bodypump

Lörd: Löpning

Denna vecka:

Må: Bodypump

Tis: Boxercise

Ons: Löpning

Torsdag: SPYC

Slut skrytet (stavas? eller finns ens ordet?) för idag!

Nu ska jag städa, weeeiihoooo!

PEACE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0