Min STORA kärlek!

Hur det än är med kärleken, så finns det någon som jag kommer

Att älska livet igenom, även när hans dagar tar slut

Även om jag helst inte ens vill tänka på det

Jag kan hålla om honom hur länge som helst

Mysa med honom i timmar

Klia honom på ryggen hur länge som helst

Prata med honom i timmar

Han har egen vilja, men han blir sällan less på mig som person

Han luktar alltid gott, är alltid brun och är snygg i håret

Han har ännu större ögon än jag

Han får mig att bli så otroligt avslappnad

Vi kan ta långa promenader som jag aldrig annars skulle uppskatta

Han har funnits i mitt liv sen jag var bara sju år

Han är mitt allt, en sådan långvarig kärlek går helt enkelt inte att beskriva

Sånt finns bara på film..

 

 

 

 

 

Raymo

 

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0