nu börjar det andra livet.

Måndag. Inte en måndag som alla måndagar, har from med idag 8 v praktik framför oss, tror att jag med fler går in på lassa med blandade känslor kl 13, det är jättekul, men ack så jobbigt och utmattande samtidigt. Svårt att förklara känslan fakiskt. Jag citerar ett inkommande sms... "Kan inte fatta att den här dagen kom tillslut"..

Jag har ätit mammas bullar till frukost i brist på annat, börjar om två timmar, så jag hade nästan tänkt hinna mig en sväng på affären innan, kanske bäst att krypa ur koftan och täcket och inse att min mysiga stund är över! Skulle kanske ha sovit lite kortare än till halv elva ;) För övrigt har jag ont i halsen fortfarande, vad är det för fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0