Inget liv utan internet?

Finns massor att uppdatera, därför kommer allt i korthet...

Tillbringade sista veckan på semestern på Kreta med la familia.. 12 vuxna och två små sötnosar, a la min brorson Vilgot 2år och hans lilla kusin Amilia ca 7 månader(?)
Vi hade det underbart skönt med en otrolig värme i både hav och på land (33-40grader..)














När jag kom hem var det dags att flytta.. huvvaligen för att packa å flyttstäda, det säger jag bara! Bor nu i allafall i skellet i lisas gamla lägenhet :)

Skolan började om, känns som att det har gått flera månader redan och att man aldrig varit därifrån.. mest för att det nu ska skrivas en hemtenta utan dess like, fy bövelen säger jag bara!

Senste veckan har tillbringats mestadels i Umeå, jag passade på att hälsa på Mia i hennes nya fina lägga och hann även med besök hos syrran och en snabbis förbi finaste Nina och Daniel där jag blev bjuden på supergott fika!
Helgen avslutades med 2års kalas för finaste Vilgot! Massor med gott fika å fina presenter :)



Vilgot med sin kusin Kevin!


Men nu är det dags att återgå till vardagen och sätta igång att skriva tenta på allvar! Nu när jag äntligen fick igång internet igen kanske jag kan bjuda på lite tätare uppdateringar ;)
So long! Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0